sobota, 19 maja 2012

O.P.I. Absolutely Alice

Witam, witam. Na wstępie przepraszam za mało notek w ostatnim czasie, ale nie miałam dostępnego aparatu. Na ich brak wpłynął także mój upadek z konia, czym zaowocowało stłuczone udo i biodro.
 Ale, ale. Przed chwilą dorwałam się do aparatu i zrobiłam sesję zdjęciową mojemu nowemu cudeńku. Opi Absoluteli Alice to przepiękny glitter. Niebiesko-biało-złoty. Do krycia potrzeba [!] dwóch warstw. Bardzo szybko schnie, ale niestety jego chropowata powierzchnia wymaga dwóch warstw top coatu. Nie mogę wypowiedzieć się o trwałości, bo zmieniam lakier maksymalnie co dwa dni, ale moje poprzednie opisie [Cuckko for this color i Suzi says feng shui] wytrzymały u mnie parę godzin bez odprysków, także słabiutko.
 Kocham ten lakier jeszcze z jednego względu, uwielbiam Alicę w krainie czarów.


Prawda, że piękny? <3
Jak trwałość u waszych Opi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz