piątek, 13 lipca 2012

Truskawkowy manicure

 Hej! Dzisiaj mam dla was kilka zdjęć mojego truskawkowego mani, który nosiłam jakiś czas temu.
 Lakier bazowy to Miss sporty 150, zielony to Wibo express growth 390 (jednak nie jestem pewna, bo numerek starty), i czarny to Art liner również z wibo.
 Z bliska wzorek krzywy, niedopracowany i tak dalej, ale dopiero zaczynam w wzorkowaniu, także wybaczcie.

Na zdjęciach końcówki już lekko starte, nosiłam go coś około trzech dni (bardzo długo jak na mnie). Przed chwilą właśnie dopatrzyłam się także uświnionych skórek. Możecie mi to wybaczyć?
I jak? Jak na moje drugie truskawkowe zdobienie to nie jest najgorzej, prawda?

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki :* z daleka nie wyglądało tak pokracznie jak z bliska :)

      Usuń
  2. aj tam nie czepiajmy się szczegółów :*
    efekt i tak jest bardzo ładny :D
    zaobserwowałam i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń