piątek, 1 czerwca 2012

Miss sporty 150

 Podczas mojej ostatniej wizyty w Rossmanie spontanicznie wrzuciłam do koszyka ten lakier. Nie lubię czerwonych lakierów, większość jakich miałam była typowo żelkowa, zawsze prześwitywały końcówki paznokci. Do tego czasu na moich paznokciach czerwień gościła baardzo rzadko. Do czasu zakupu tego lakieru. Kolor jest idealny. Kryje przy dwóch warstwach, schnie w normie, ma wygodny pędzelek. Problem jedynie był z trwałością. Nawet z użyciem topa wytrzymał tylko jeden dzień bez starcia końcówek i mini odprysków. Jednak mimo to bardzo przypadł mi do gustu! Czerwień numer 1 na mojej lakierowej liście.


Moje paznokcie powoli już odrastają, nabierają kształtu i wyglądają coraz bardziej ludzko. :)
Podoba wam się? Jak wasze doświadczenia z czerwonymi lakierami?

1 komentarz:

  1. Przez większość czasu mam paznokcie w kolorze krwistej czerwieni lub bordo także ten lakier do mnie przemówił. Niestety z trwałością było dokładnie tak samo jak u Ciebie :(

    OdpowiedzUsuń