czwartek, 28 czerwca 2012

Avon Sugar Lemon

 Cześć dziewczyny! Ambicje co do prowadzenia bloga miałam niemałe, ale skończyło się na nieregularnych, skromnych postach. Brak mi motywacji, chęci. Cóż.
 Jak się czujecie? Ja nie wierzę, że już jutro zakończymy rok szkolny 2011/2012. Nie dochodzi to do mnie, ten czas upłynął tak szybko. Miło go jednak wspominam, mam nadzieję, że kolejny będzie jeszcze lepszy. 
 Dziś zaprezentuję wam bardzo ładny, cytrynowy, pastelowy lakier od Avon. 
 Sugar Lemon, tadam!


Do pełnego krycia potrzebuje dwóch warstw, nie smuży. Schnięcie w normie. Jednak zauważycie na moich paznokciach różne włoski, paproszki. Czyżby lakier przyciągał bród? Nie wiem jak z jego trwałością, bo nosiłam go tylko jeden dzień, z bazą, około godziny 15 miałam już lekkie, niemalże niewidoczne odpryski na kilku paznokciach. Aplikacja troszkę problemowa, ale podołałam i ostatecznie go polubiłam.
 A jak wam się podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz